Från en grådaskig till en färgglad värld

Hej på er!
 
För en vecka sedan (lite mer nu) var jag till optikern eftersom jag inte hade bytt glasögon på ett par år. Det betyder att jag inte heller varit till optikern för glasögonens skull, men nog för linser. Mina ögon hade inte ändrat så mycket, vilket jag tycker är bra! Ena ögat lite bättre, andra lite sämre. Optikern sa att jag egentligen inte behöver nya glasögon ännu utan kan använda mina gamla ännu några år eller tills ögonen ändrar mer. Jag väntade bara på ett MEN och visst kom det... "Sålänge dina glama glasögon inte är full av rispor eller värdigt nötta kan du bra använd dem". Ehm jo. Hon hann bara ta i glasögonen för att konstetera att de varit med några år och är dessutom är värmeskadade. Well, precis som jag befarat fick jag ställa mig framför spegeln och prova glasögon efter glasögon. Jag kunde inte bestämma mig så jag gick hem för att två timmar senare komma tillbaka med ett smakråd i form av Frida. Till slut blev det ett par Calvin Klein som jag fastnade lite för redan vid första besöket.
 
Jag var nervös och förväntansfull hela veckan och i onsdags hämtade jag dem. Och wow vilka färger vår värld är uppbyggd av! Jag som tidigare varit van med grådaskiga färger i flera år ;) 
 
Gamla 
 
 
VS. de nya? Har ni nån favorit? 
 
Tackar Marc för de trogna åren, nu är dock Calvin mer attraktiv!
 
 
Resten av dagen ska spenderas hos god vän och senare ska ett grupparbete påbörjas! ♥
 
Allmänt | |
Upp