Redo för höst!

Tro det eller ej men jag är redo för hösten. Sommarväder fanns det ju lite av några dagar under sommarmånaderna. Dock var jag utomlands eller hade kvällsskifte så jag har inte riktigt hunnit njuta. Men nu efter regn, regn, regn är jag redo för höst!
 
Jakobsdagar besökte jag också en stund. Min andra hälft var halvblind så han stannade hemma.
 
 
Jag har hunnit med rätt mycket i sommar. 
Mallorca, Sverige, jobba, jobba, bröllopsfest, jobba, vikariera, jobba. Aah okej, inte så mycket ändå. Men helt nöjd!
 
Hur bra jag än trivts på hemvården är det skönt att få vila upp sig och sätta sig i skolbänken nån månad framöver. Mitt mål för det tredje året som speciallärarstuderande var att börja vikariera lite nu som då, och innan läsåret för mig ens börjat så kom möjligheten. Så tacksam över att ha kunnat kombinera de tre dagarna med andra jobbet. Blir mer och mer övertygad om att jag valt rätt yrke! Det här är något jag verkligen brinner för!!
Allmänt | |
Upp