Jag hinner inte med!

Hej på er!

Livet rullar på men det gör inte bloggen. Inte av sig själv iallafall. 
Min "nya" kämppis har jag haft slarvat med mig till Åvist. Hon klarade sig helt bra, även om hon säkert fick en kulturchock. Jag vet att invånarantalet i Åvist jämfört med Stockholm inte är så big deal, några nollor hit eller dit är väl typ samma. Dock tror jag mängden skyskrapor kan komma som ett slag i magen! Ett och annat träd fick Emelie också se. Men några bilder från helgen kommer i ett senare skede. 

Jag skulle nämligen prata om tiden. Den räcker helt enkelt inte till. Dygnet har för få timmar! Hela dagen har gått åt till att räkna matematik. Helt roligt tycker jag det är, faktiskt! Men dags och tänka så nu när vi ska ha nån tent imorgon och facit har varit min bästa vän idag. Jag är den personen som inte skriver av facit men jag vill stegvis kunna se så jag gör och räknat rätt. Annars blir jag väldogt osäker. Detta är då inte bästa vanan att ha om man ska ha tent. Än mindre med antal rätt på väldigt hög procent. Suck också! Nå, till sist måste del väl godkänna mig? Jag är optimistisk och tror att tiden till att plugga inför nästa tillfälle är mer. 

Hade!



| |
Upp