New Yorker tights gör debut på gymmet

Oj hörni!
Nu är det nog en bra tid sedan ni såg av mig här på bloggen. Men mina 11.5hs skoldagar håller på att ta livet av mig. Så såg förra veckan ut, den här veckan innehåller bara 2 sådana dagar... Nåväl, framtiden får visa hur/om jag klarar av detta! 

Nu ska vi prata något mycket roligare! Nämligen kläder och träning. I maj när jag och min pojkvän var till Palma kunde jag inte motstå att köpa dessa träningstights inne på New Yorker. En 20lapp fick jag ge för ett par färgsprakande "jomppabyxor" som en av mina vänner så fint skulle uttrycka sig. Dock är ju kvaliteten också enligt priset, men det stör inte mig. Så länge de håller en stund är jag nöjd!

Jag är den som helst har svarta tights och färgglada toppar. Men hur kul är det inte att kunna variera sig?? 


För att inviga dessa på rätt sätt blev det ett ben och rumppass med Ellinor. Vet inte om det var det långa (1.5v typ) gymuppehållet i sig eller de nya tightsen som gav extra energi? Ett riktigt lyckat och långt pass med massor av energi blev det. 

(mina försök att kapa bort sladdarna var ganska halvhjärtat, det kan jag lätt skriva under trots min dåliga syn...)

Nu värker benen och magen är mätt efter klyftpotatis och biff. Å va e no betär en he??

Tidig morgon väntar... ZzzZzz...
| |
Upp