Still alive

Hej! Jag lever ännu, även om jag ibland får känna efter ordentligt. 

Dock har jag inte så värst mycket tid över. Det märks till viss del... Någon säger jag snapchattar mera sällan, en annan tkr jag aldrig har tid att komma med på gym, en tredje märker det eftersom jag aldrig bjuder på kaffe mera och så vidare... Själv märker jag det också. till exempel:
- Jag brukar se alla Paradise Hotel dagen efter de kommit på tv och senast fredag samma vecka. Nu har det nog kommit mååånga avsnitt och flera veckor gått sedan sist. Borde kanske behöva se ikapp, men när?
- Mitt rum här i Vasa brukar alltid vara ganska så välstädat och dammsuger brukar jag göra åtminstone en gång i veckan. Hur har det gått i höst då? Ehm ja... Idag när jag skulle läsa på tent var ju en ypperlig tidpunkt att hitta på något. Så nu är alla lister fria från damm och sängen har fått inta "vintertid". 
- När alla andra frågar om jag kommer med ut hamnar jag att säga nej. Nu har jag ju faktiskt varit på en sitz förra veckan, men det har andra orsaker bakom. Och helger är inte till för att festa eller träffa människor. Det är kurs eller uppgifter som står på schemat då! Så även 2 veckor framöver...

Ja om vi skulle ta och avsluta klagovisan där. Nu har jag fått skriva av mig! Idag har jag även handlat. Det händer inte heller så ofta nuförtiden. Inte ens varje vecka, hehe. Men nu klarar jag mig iäen stund igen. Både när det gäller mat och studiematerial. Och försenad födelsedags prestent åt brorsan är också inhandlad. Sisådär flera veckor efter pga att jag inte hunnit in till stan... 


Har njutit av mitt städade rum och tentläsning ikväll. Imorgon blir det en efterlängtad sovmorgon! ❤ 


Stt vintern är på inkommande är helt trevligt det också, då får man tända massor med ljus (kölden, mörkret, snön och allt krångel vintern medför är dock inte lika trevligt).
| |
Upp