När telefonen varit till störst nytta i skräpkorgen

Hej!
 
Tre inlägg har jag nu skrivit via telefonen och tänkt trycka på publicera. Strax innan har det kommit upp nån ruta, jag har tryckt på bakåtknappen och vips är mitt inlägg som bortblåst. Detta har nu skett flera gånger. Det är sådant som gör att man tappat allt vad bloggmotivation heter! 
 
Nåväl. Jag ska göra en snabb guide över den kommande veckan:
 
tandhygienist, gym, skoluppgifter, packa, mera skoluppgifter, packa lite till, träna, på kurs i Vasa, köpa lite nödvändigheter i klädväg, mera kurs, köra hemåt, stiga upp mitt i natten, kolla en 54231 gång att vi har med oss pass och biljetter. Sen sätter vi oss på planet, väntar en halv evighet på nästa fly och sen sätter vi oss på planet igen. 
 
 
Det här är annars orsaken till det dåliga vädret, förlåt:
 
 
Ha de gött, vi hörs!
Allmänt | |
Upp