Palma de Mallorca- de första dagarna

Hej!
 
Vi har nu landat på finsk mark och gjort oss hemma stadd i våra hembyar. Önskar det vore andra vägen och att vi gjorde oss hemmastadd hos min farbror istället. Meeeen! En riktigt bra resa hade vi!! (För er som kanske missat: Vi har varit till Palma de Mallorca för att hälsa på min farbror som flyttat dit för att jobba.)
 
Jag ska visa er lite bilder redan nu, och ni kommer få se många många fler senare. Antar de kommer in lite nu som då nu efter att jag fått in bilderna på datorn. Hör och häpna, de är till och med redigerade! 24h efter att vi landat i Kokkola och bilderna är insatta på datorn och redigerade. Både från telefonen och systemkameran. Nästan så jag borde få något pris. 
 
 
Första kvällen firades förståss med Champagne (Cava). Jag hoppade i bikinin även om klockan var 19.00 ish.
 
 
Av min mina att dömma kunde vi konstatera att Fredrik för första gången i världshistorien var brunare på magen än jag. 
 
 
Första hela dagen gjorde vi en god lunch, eller om det var middag. 
 
 
Jag stod för efterrätten som bestod av jordgubbar, körsbär och grädde samt ett glas sangria ♥
 
 
Vino tinto & Lady in red
 
 
Andra dagen gick vi längs med den gigantiska hamnen i Palma de Mallorca.
 
 
 
Fina blommor
 
 
 
 
 
Vi gick upp ett kvarter någonstans och det var riktigt mysigt. 
 
 

Nu har ni fått ta del av ankomstkvällen samt första och andra dagen. Dessa dagar är de jag minns tydligast av början av resan. Tisdag och onsdag såg nästan likadana ut. Jag berättar mera senare om det är någon som är intresserad av att följa vår resa? :)
 
Allmänt | |
#1 - - Linda:

Snygg lady in red!!

Svar: Tack! Kram
Paulina Grön

Upp