Studiepoängerna klara för iår

Loggade just in på MinPlan för att se om jag möjligtvis skulle ha fått in de sista studiepoängerna. Och visst hade de kommit. Så skönt! Om jag hade gått alla kurser jag hade tänkt detta  år hade jag landat på ca 100 studiepoäng. Men så var en kurs mitt på pampashelgen så att... hehe. Men 96 studiepoäng fick jag iallafall för mitt första läseår på Åbo Akademi. Och jag är nog helt nöjd! 
 
Snart måste jag börja fundera på nästa år också. Hade gärna tagit allt lite snabbare om möjligt, men så ska jag också vara gulistutor. Så säg gärna till om ni råkar börja studera till speciallärare till hösten så får vi tutorer ett hum om vem ni är ;). Nå, time will tell. En dag i taget, jag är ju bara 20.
 
Inga bekymmer, Palma de Mallorca 2015
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hur länge kommer dina studier att ta om det går som du beräknat? :)

Upp