När en önskning går i uppfyllelse!

Alltså jag är så glad över en sak nu. Som jag klagade på senast igår kväll! 

Såhär såg det nämligen ut på snapchat igår:

Ooooch... Efter mitt nattskifte sov jag lite och:

(förklaring: en kompis hade köpt ny bikini men saknade sol, visade solen och var sedan tvungen att springa in efter en bikini till mig själv också)


Idag kunde jag yill och med dricka kaffe medans jag satt ute i solen! Vilken härlig dag!! Ja och ny bikini hittade jag inne på H&M när jag sist var i Vasa. Ynka 8euro betalade jag för den. Risky ayy köpa en vit men jag ska försöka hålla den ren. 

Denna tisdagskväll har dock varit mindre gemytlig. Huvudvärk from hell (jag kan knappt tänka) och jag har ännu inte hittat nån lämplig kämppis. Säger snart upp min halva också om alla bara först ska säga att de tar den och sedan backar. Orkar inte. Inte ikväll iallafall! Kanske sen när huvudvärken släpper, har haft den sedan i söndags så nu måste den ju snart ge med sig. 

Men jag är inte bitter! Läste ut "Andra boken om Kirre" för en stund sedan. Rekommenderar verkligen! (mer om det senare)

Nu blir det mys med älsklingen bara han skulle komma "hem"!
| |
Upp