Intresseklubben antecknar flitigt

Hej på er!
 
Vad händer i Paulinas överintressanta liv för tillfället, tänker ni nu? 
 
Jo det ska jag tala om för er!
 
Jag jobbar!
 
Har imorgon skifte 4/4 för att sedan ha 2 dagar ledigt och sedan säkert 4 eller 5 skift igen. Men det gör inte så mycket egentligen. Vädret är skit och jag har internetshoppat wayyyyy to much de senaste dagarna. Jag tror jag ska hålla mig borta från datorn en bra stund ännu. Ger mig Kinashoppingförbud åtminstone tills september nu. Men till mitt försvar har det bara varit nödvändigheter. 
 
Annars då? Jag har äntligen hittat en ny rumskamrat till nästa år (en riktig Stockholmare dessutom, kul!)  denhärgångentrorjagintejagblirsviken men samtidigt insett att det finns falska människor, tyvärr. Och det kommer vår värld aldrig att få för lite av. Men, det blev på bästa vis iallafall tror jag! :)
 
Jag saknar värmen och sommaren. Varför ska Finland vara så långt norrut på världskartan? Och VARFÖR valde mina förfäder att bosätta sig här?
 
Nu ska jag krypa i säng så jag orkar upp imorgon! Godnatt
Allmänt | |
Upp