HH- hormoner och hund

Goddag alla fina!
 
Vet ni, idag skiner solen där ute! Tog väldigt länge innan jag somnade inatt. Ännu halv tre låg jag och snurrade i sängen. Edward snarkade så jag slog till honom mellan varven och så hade jag sjuk rygg. Fy sjutton för kvinliga hormoner säger jag bara. Har aldrig haft sjuk rygg innan då jag haft mens men tydligen finns det samband. Har klarat mig bra hidtills med andra ord! Nåväl, E skulle till jobbet så han steg upp strax innan 6. Jag muttrade nog något åt honom, tvingade honom att pussa mig och röt sedan som ett vrålhungrit lejon att han skulle köra försiktigt. Än en gång... dessa hormoner! Nästa gång jag vaknade sken solen och jag började sakna sommaren och värmen! Tänk vad härligt med sol!
 
Jag hade helst av allt dragit på mig träningskläderna och sedan hoppat på skidorna. Men det får vänta till nästa helg, tyvärr! Ska ta en promenad med doggen för att sedan söka mig till "stora" staden Jakobstad. Imorgon är det lördag och jag ska med mamma på en mini vaccation till Helsingfors :)
 
Och nej, jag stryper inte hårbollen, bara kramar väldigt goosigt. Och ja, jag har färgat håret, med eco-färg (mer om det senare).
 
Allmänt, vardag | |
Upp