När regnet faller och åskan dundrar i Palma...

Hej!

För er som missat har jag semester. En ganska kort men uppvilande och skön en. Jag passade på att voka flyg till Palma de Mallorca för att hälsa på min farbror. Igår var solen uppe och lika varmt i havet som på labd, om än inte varmare i vattnet. Bilder från gårdagen kommer lite senare. 

Lär ha ganska mycket slötid över här idag för regnet faller och åskan dundrar. Synd... Har inte så många dagar att sola upp mig på så jag kommer väl vara lika vit när jag reser hem om detta väder ska hålla i sig... Som det ser ut kommer det se lika ut imorgon. Meeen, jag får ju njuta av att göra ingenting och dricka lite vin mellan varven. Har ätit en sen frukost, tittat på serier i nattlinne och nu borde jag kanske avsluta amin protest mot regnet och dra på mig lite kläder. Tror jag ska ta en snabbvisit till en klädbutik här ganska nära. 
Hoppas ni har det bra hemma och att solen skiner där! 

Igår på favoritstranden här i "Palmaområdet"
| |
Upp