För att säkerställa existens

 
 
 
Glass/ Godis (salmiak eller surisar)
Smink (synd att jag är lite lat bara...)/ Utan smink
Sommar !!/ Vinter
SjungaDansa
Julafton / Födelsedag
Singel / Förhållande
Rosa / Blå
Kjol / Klänning
Vatten/ Läsk
Havet/ Pool
Sova/ Vaken
Instagram/ Facebook
Läppglans/ Läppstift
TV/ Dator
Blogg/ Vlogg
/ Jogga
Vanilj/ Choklad- inget faller mig i smaken, men choko om vi pratar glass.
Mjukisbyxor/ Jeans
Bio/ Film hemma
Ögonskugga/ Mascara
Klackar/ Sneakers
LandetStorstad
OnyttigNyttig
Dusch/ Badkar
Sola/ Bada
Hotell/ Tälta
Morgonmänniska/ Nattmänniska- varken dera. I need my beautysleep
Spara/ Slösa
Långa naglar/ Korta naglar
Nagellack/ Utan nagellack
Nätshoppa/ Shoppa irl
Få kuddar/ Många kuddar i Vasa och Åvist har jag 4 kuddar på var ställe. Det är också på de ställena var jag sover bäst. 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Nice to see dig igen! Jag ska försöka titta in lite oftare och se vad du donar med under veckorna. =) klem

Svar: Låter bra! :)
Paulina Grön

Upp