Den nya klockan

Besökte Glitter här om dan för att köpa... ja det har jag hunnit glömma... 
Men! Jag gick förbi klockorna med min "sambo" Sara och hittade en vit och snygg en. Kollade priset och hade fått tag i en som kostade 11.90€. Aldrig i livet tänkte jag och började kolla bland dem i samma modell. 29.90€ Var det rätta priset, och det var mera rimligt i mina öron (men jag hade just fått öroninflammation så vad vet jag). Tog klockan till butiksbiträdet för att informera dem om att det blivit fel. Någon klocka skulle jag inte köpa, isåfall en silver och priset skulle vara tresiffrigt. Det slutade med att jag köpte den vita klockan iallafall. Biträdet sa jag får den för 11.90 (de måste ta det som står på prislappen) och jag kunde ju inte annat än köpa. 
Egentligen är det ganska bra att jag köpte den. I skolan finns inga klockor (okej väldigt få) och om jag ska köpa en dyrare klocka blir det inget impulsköp kan jag säga er! 
 
 
 
 
Denna duger gott och väl åt mig för tillfället. Är inte någon direkt daglig klockanvändare.
Allmänt, Inspiration m.m, Paulina shoppar | |
Upp