Vad ska jag välja?

Om jag ska komma ur den här "inteträna-bubblan" behöver jag ett gymkort. Jag måste. 
Frågan är bara vilket? EasyFit är högt upp på listan. Wasa Sport är drömmen men helt seriöst har jag inte råd med det...
 
Tips på gym och kommentarer? Tack!
 
Ursäkta "nakenheten" (om det råkar störa någon) men jag vill vara fit. Inte bara vara sådär "hejjagharliteputmageochbörjarsnarttroalltfastnarpåmagen". Jag måste få upp motivationen igen!!
 
Min mamma upplyste mig om att man inte kan bli som förr. Hon är en smart kvinna. Jag vill inte vara smal och benig. Jag vill vara stark och jag vill att jag ska må bra. Både psykiskt och fysiskt. Därför måste en förändring ske, helst nu. Så snälla hjälp mig och säg vilket gym som är värt att gå på :)
Allmänt, Inspiration m.m, Träning, personligt | |
#1 - - Ann-Sofie:

Svar; håller verkligen med dig :)

Nej hördu min vän, någon putmage existerar definitivt inte på dig! Men ett gymtips ska du få: fit1 på korsholmsesplanaden. Gymkort 19,90 i månaden +anslutningsavgift. Har int testa på det själv, men jag har hört att det ska vara bra, uppfyller sin funktion iaf :)

#2 - - Ann-Sofie:

Svar; håller verkligen med dig :)

Nej hördu min vän, någon putmage existerar definitivt inte på dig! Men ett gymtips ska du få: fit1 på korsholmsesplanaden. Gymkort 19,90 i månaden +anslutningsavgift. Har int testa på det själv, men jag har hört att det ska vara bra, uppfyller sin funktion iaf :)

#3 - - Ann-Sofie:

Svar; håller verkligen med dig :)

Nej hördu min vän, någon putmage existerar definitivt inte på dig! Men ett gymtips ska du få: fit1 på korsholmsesplanaden. Gymkort 19,90 i månaden +anslutningsavgift. Har int testa på det själv, men jag har hört att det ska vara bra, uppfyller sin funktion iaf :)

Svar: Hehe! Jo har också hört att de ska vara ett bra gym! Men sku jag ta EasyFit så finns de ju både i Vasa och Jeppis så de sku kanske vara bättre än Fit1? Ååh ja vet inte alls :o Måst nog googla lite tror jag!
Paulina Grön

Upp