New look

Var tvungen att ändra utseendet på bloggen lite. Headern är ganska suddig och bilden flera år gammal, men stör mig inte så mycket. Ska hitta någon bättre bild sedan men min hårddisk är plötsligt spårlöstförsvunnen. Kanske min blogg-motivation börjar krypa fram under skalet igen? Jag lever inte i någon rosa bubbla mera. Ändå är det rosa (och vinrött) som fångar min uppmärksamhet ännu idag. Dock kommer jag aldrig bli lika extrem som jag var i högstadiet. Haha, herregud, tur man ändras. 
 
---
Mitt rum är städat. Jag sitter i mjukisbyxor och njuter. Imorgon ska jag dra mig tillbaka till Vasa för ännu en skolvecka. Har kurs fredagkväll och lördagmorgon, vilket inte riktigt lockar. Men jag får skylla mig själv. Målet är att inte behöva stressa ihjäl sig under tvåan. Men det kanske jag gör ändå. 
 
 
 
Allmänt, Världen | |
Upp