Träningsvecka 2 & 3

Känner att jag ligger rejält efter med att informera intresseklubben om hur det går med mitt tränande.
Vecka 2 på EasyFit royal gick sådär måste jag säga.... Men jag har något att skylla på som vanligt ;)
 
Träningsvecka 2 v.45
 
måndag- armpass
 
tisdag- vila (skola 10.15-20.30) (For till hemhem på kvällen)
 
onsdag- Jobb: vi lyfter och går hela dagen
 
torsdag- olika magövningar hemma, blev mycket plankande + jobb
 
fredag- jobb
 
lördag - jobb
 
söndag- vila
 
Inget att skryta med den veckan.... 
 
Träningsvecka 3 v.46
 
måndag- Bodypump 10+60 min, var helt döslut i armar och ben efteråt
 
tisdag- vila (full skoldag igen)
 
onsdag- Bodybalance (focus:flexibility), tyngre än vad jag tänkte mig...
 
torsdag- magen fick sig en omgång
 
fredag- Legday... 
 
lördag- vila
 
söndag-vila
----------------------
 
Vecka 47 är i full gång, ja den lider mot sitt slut för att vara ärlig. Tycker om att ha lite ledigt på helgerna och bara umgås med familjen och kompisar. Det är minst lika viktigt som att röra på sig :)
Allmänt, Träning | |
Upp