Träningsvecka 1

Tänk er, jag fick ut tummen ur r*ven till slut! 
Jag har nu tränat en vecka (sedan i tisdags) och tänkte dela med mig sådär snabbt hur det har gått och vad jag gjort. Om inte annat så har jag ju att se tillbaka på senare. 
 
Måndag: Jag tränade inte men googlade för att hitta inspiration och gym. Så denna dag räknas inte riktigt hehe. 
 
Tisdag: Jag gick tillsammans med Linda till EasyFit Royal här i Vasa för att skaffa gymkort. Idag var det armarna som fick sig en omgång. 
 
Onsdag: vilodag. Fick massage av min fina vän Emmelie.
 
Torsdag: Den här dagen var det bålstyrka som gällde. På kvällen blev det även en  7-8 km promenad i rask takt i gott sällskap. 
 
Fredag: Cyklade muntert iväg till gymmet kl 7 på morgonen. Tränade ben och rumpa. Sedan insåg jag att jag har en hissfri period i skolan... 
 
Lördag: vila
 
Söndag: Kände mig lite trött i musklerna så jag värmde upp på springmattan och tog sedan ett 45 minuters Sh´bam (stavas det så?) pass vid gymmet. Nedjoggning även på springmattan och mina ben fick liv i sig igen. 
 
Ser fram emot nästa träningsvecka även om det bara blir max 2 dagar på gym... Jag har så mycket och slutar redan på tisdagkväll. Skönt att få ta långhelg för en gångsskull.
 
Ingen dagsfärsk bild direkt
Allmänt, Träning | träning, träningsvecka, vasa | |
#1 - - aansoo.blogg.se:

tack för promenadsällskapet, det var roligt. Något vi kanske borde göra oftare? :D

Svar: Helt klart! :D
Paulina Grön

Upp