En salig blandning

Jag har märkt att om man går på ÅA ska man vara bra på att flumma. Det märktes först efter att jag skrivit en tent och nöjd med vitsordet var jag då verkligen inte. Att skriva enbart fakta som jag ännu gjorde i våras då jag gick i gymnasiet duger då inte! Idag, eller rättare sagt ikväll, provade jag på en ny tent. Få se hur det går nu, men ämnet var intressant iallfall...
 
På bloggfronten har det varlit lugnt denna vecka. Jag har varit i skolan, läst på tent och självklart gymmat. Förra veckan blev ganska slapp eftersom jag var hemma 5 dagar=no gym.... Men jag rör ju på mig och jag har märkt att det är det jag vill. Jag trodde det var pösmagen jag ville få bort. Men idag bryr jag mig inte, den får gott och väl vara där. (Pösmage= min mage nu jämfört med tidigare då man kunde ana magrutor, vilket man nu inte mera kan)
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag kan snart pusta ut. Eller det gjorde jag redan. I form av Grey´s Anatomy (mitt andra beroende. E kommer först sådär btw) och två vin glas. Eller två och två, ett och ett halvt för att vara exakt. Jag hällde tibaka ett halvt glas eftersom jag inte ville ha mer. Första gången i min världshistoria som det hänt. Men varför dricka om man inte njuter av det? Vet jag kommer uppskatta det en annan dag istället. Troligen imorgon för att irritera morsan (hehe). 
Nog talat om onyttigheter, ska prata med min andra hälft istället!
 
- här får jag inte in någon bild... internetdelningen mellan telefonen och datorn strulat ikväll... -
Allmänt, personligt, vardag | |
Upp