Det händer så mycket att jag blir allt snurrig

Ja vet ni, den här dagen har jag hunnit med mer än jag hinner och orkar tänka på. 
Jag kom till Vasa med Emmelie från morgon, en lektion i skolan. Sedan kom Frida hit. Vi drack kaffe och körde sedan till Tritonia (uni bibban) där vi fick leta parkeringsplats i en evighet och nästan trycka in oss med våld, jag parkerar inte på inva-parkering det hade varit för enkelt och way too respektlöst! Vi lånade lite böcker och körde hem igen. Jag böt om till linser och gymkläder. Sedan for vi till Punnitse & Säästä för att köpa lite goijibär och mullbär. Och jag köpte nytt te. As always... Lemon and ginger var sorten! Gott!
Jag hade legday på gymmet, cyklade hem, duschade, åt, gick till Emmelies och gjorde en skoluppgift, kom hem och har nu städat rummet. Såg seriöst ut som en bomb hade slagit ner tidigare. Passade även på att flytta sängen lite. Jag har alltid velat ha två sidor upp efter en vägg. En kort- och en långsida. Men nu drar det för mycket och väggen är för kall så jag fick svänga hela sängen. Det är smällar man får ta då man bor i ett hus som är byggt på 1950-talet. 
 
Jag har intagit kiroileva siili- mode och provsmakar nya teet. Nya sängkläder har jag också! Bara en enda massa mys här...
Allmänt | |
Upp