ny uppdatering

Kalla mig gammal och efter eller bara påminn mig om att köpa nytt minnerskort till telefonen. Men nu har äntligen blogg.se kommit ut med en ny mobilversion. Äntligen! Den kan användas precis som en dator om jag fårstått rätt. Har inte hunnit utforska ännu eftersom jag just fått ner den på mobilen. Hehe alltså joo. Jag skulle behöva både nytt minneskort och nu mobil. 
För att återgå till appen. Detta medför även en del risker. Nu kommer jag nästan aldrig mer blogga från datorn. Men ingen panik i mitt fall. Jag glömmer ändå... 

Tja, detta är en bild från idag. Utanför vårt hur. Blev väldigt förvånad när jag idag steg ut genom dörren och såg flaggor. Tänkte bara för mig själv att det var tamme tusan slöa gårldskarlar som inte tar ner flaggorna efter självständighetsdagen. Sen går jag ju inte i skolan utan anledning och fick lära mig att det idag tydligen har varit Jean Sibelius dagen. 
Tack och gonatt!
| |
Upp