Sommaren på instagram

Sommar café i Åvist hafe fint väder och många godsaker att bjuda på.
 
Vår lilla Bambi flyttade hem till Åvist 10.6. Idag kunde hon jämföras med en Malax limppa.
 
En dag invaderade jag och min bror vår farbrors pool. Det var varmt och väldans härligt!
 
Den här kvällen firade vi att jag hade kommit in till speciallärare med ett glas champagne!
 
En helt vanlig grillkväll hos R och busflickorna ♥
 
Mycket firande här nu. Mamma och pappa firade 20 årig bröllopsdag med mat och ett glas skumppa!
 
En dag myste jag med kissi på tissi efter jobb. Idag är de inte sådär små och lugna mera...
 
Svärmors bärbuskar är väldigt uppskattade!
 
I Vasa har jag hittat en lägenhet som ska delas med Sara. Det bästa är att jag kan sitta i fönstret! 
 
Pride paraden i Jeppis var en höjdare. Jag fattar inte att de inte kommit på något sådant tidigare? 
 
En kväll åkte vi vattenskoter och vattenskidor med Robert och en hög andra varelser. Det var riktigt skoj! Synd bara att hösten är påväg... 
 
Här har ni en glad tjej som hämtat ut nycklarna. Idag är det bara de groteska tapeterna som stör mig i mitt rum #vifårinredaivitt
 
Ännu en gång har jag sökt mig till de uppskattade buskarna för att hitta buskblåbär. Dock var det här ingen vidare bra dag för älsklingen blev opererad. Dock var det en gammal skada men ändå...
 
Som vanligt ska mitt te med till Vasa då jag flyttar, även denna gång. 
 
Ja vad har vi här då? En lagom tjock och lagom trött Paulina? Dock var jag tvungen att sova ensam denna natt. Så det var väl därför jag ser sådär oerhört hälsosam och frisk ut.
 
Allmänt, instagram, vardag | |
Upp