Påsklördagen

Livet går vidare även om jag inte bloggat. Jag har firat min sista dag som omyndig i jacuzzi och i Markby med mycket folk. Har även hunnit gå påskhäxa med tjejerna bus som var allt från en kanin till en vampyr. Dagen var helt sjukt bra rakt igenom och jag kommer sakna det sjuttonde året i mitt liv. Nu fortsätter det, det 18 kommer bli så bra och så mycket bättre.
 
Här kommer min gårdag i bilder:
 
Började dagen på bästa sätt, naturell youghurt med start och havtornsbär. Kläckte även ur mig att jag hade druckit kaffe kvällen innan, två minuter efter hade pappa slängt upp en mini kaffekopp åt mig. Ja, mittiallt blir det en kaffe drickare av mig också!
 
Jag: Oscar vad ska du klä ut dig till idag?
Oscar: Jag har ingen aning...
Jag: Du kan ta min rosa gris one piece och vara en påskgris.
 
Tjejerna bus: Vampyr och kanin
 
Påskhäxor i Åvist
 
Mycket godis fick de!
 
Min nya kramkompis!
 
Sol och jacuzzi!
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp