Gammalt blir nytt

Kvällens project har varit att göra om en t-skjorta jag inte använt till en träningstopp jag kanske kommer använda mer. Har länge tänkt köpa en ny träningstopp men aldrig velat sätta pengar på det just då. Dethär fungerar minst lika bra! Eller något liknande
 
Och kvaliteten i denna bild beundrar jag! not
 
 
Tog några snabba bilder, kanske syns haha. Egentligen ska en bloggar inte avslöja sådant. Men dethär är för självklart. Nåväl. Jag klippte lite här och där samt knöt ett band där bak. Funderar nog om jag borde sy istället för att bara knyta? Men iofs kan jag ta bort bandet om jag vill och köra utan. Dock funderar jag om jag kanske borde klippa av längden också? Men ska prova en gång på gymmet eller nått så ser jag!
 
 
Allmänt, Inspiration m.m, Made by me, Tips till er, Träning | |
Upp