fettokväll

Igår befann jag mig 10,5h i skolan. Sedan gick jag hem en timme och sedan tillbaka för att vara där 1,5h till. Ibland undrar jag om jag är riktigt frisk som är 12h i skolan, frivilligt! De första timmarna var jag i skolan, sedan hade jag lite extra matte eftersom vi har tent idag. Sen gick jag hem och tränade lite och duschade. Tränade lite med appar, vi hade haft gymnastik och korgboll före. Skitkul hade vi verkligen! Teamwork är något som vi alla har, mycket bättre än ifjol. Efter duschen gick jag tillbaka till skolan på fettokväll (spelkväll).
 
Nu ska jag ta och skriva matematiktent inom kort! HjÄlP!
 
Sålänge kan ni ta er en titt på mitt fina konstverka jag fixade på kemi i pages igår. 
Allmänt | |
#1 - - anonym:

hej! börja funder då du för en stund sen skrev om att d har veckolinser, tycker du dom e bättre elr sämre en engångs o på vilka sätt isf? sku vara kul o veta,jag sj använder oxå linser ;)

Upp