Skålat med farfar!

Den som fick mig på bättre humör idag var min kära far. Vi (jag) körde bil och gick nån kilometer i skogen. Tycker det är dags att börja köra lite mer nu. Mindre än 4 månader tills jag fyller. Och i bilskola börjar jag inte förrän efter jul!
Efter vår hemkomst tog vi en skumppa flaska och drog iväg för att skåla farfar eftersom han är en veteran och det är Finlands självständighetsdag idag. 95 år fyller Finland! Det har blivit lite av en tradition att vi gör det. Jag brukar vanligtvis inte gilla traditioner, eller jag tycker inte att de behöver hållas varje år. Men detta är en tradition jag tycker vi ska hålla sålänge farfar finns. Han har gjort så mycket för dethär landet, och alla veteraner är värda att minnas idag!
 
 
 Skål!
 Skumppaaaa
 Farfar och jag
 
 
Nu ska jag och Isa se på slottsbalen!
 
 
Förresten! Tack Sverige för reklamen!
 
Allmänt | |
#1 - - Sandra Saandriiie Åhfelt:

Heej! :) Allt bra med dig? jag har just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på löshår ^^. spännande va :)? va gärna med! Hade vart SKITKUL!
http://saandriiiee.blogg.se/2012/december/vinn-presentkort-hos-amberbird.html#comment
Kan ju också bli någons julklapp =))

Upp