Stadium Vasa

Jag tror nog ingen som bor i Vasatrakten har lyckats missa att Stadium öppnade igår! Själv tycker jag väldigt bra om Intersports utbud här i stan eftersom de har typ allt. Men eftersom det var öppning och en butik fullt med träningskläder kunde jag inte motstå frestelsen. Hade två timmar över mitt på dan och gick dit med Frida och Erika. Riktigt bra öppningserbjudanden tyckte vi att de hade, även om jag hört många som varit missnöjda.

 Några saker fick jag med mig hem:

Vattenflaskan (+en nyckelring) fick jag när vi kastade nån boll där utanför. Lite taktik låg det bakom mina kast nog  ;) 

Närmare look på inköpen får ni säkert senare. Men den knallrosa tröjan högst upp i högra hörnet + tightsen under var ett av öppnings erbjudandena 29.90€ tillsammans var de, helt bra om du frågar mig. Inte direkt av bästa kvalitet men...


| |
Upp