Något som inte sker varje dag

Hej på er!
 
Idag råkade faktiskt jag och Edward vara på jobb samtidigt (+ Emmelie), det sker typ aldrig! Jag var natt här tidigare (lö-sön) men det gick bra ändå. När vi kom hem kändes det dock och vi somnade båda på varsin soffa. Så lite sliten var jag nog.
 
Till kvällen tog jag på mig träningskläderna och körde iväg till Purmo Träningsverk Ab. Jag tog ett 6 månaders kort till mig och ett 3 månaders till E. Och här är det då dags att konstatera att jag inte är egoistisk på något vis, snarare var det E som bad mig att ta 3 mån åt honom, heh... 
 
Nu ska jag göra något som inte hänt på år och dar! Jag har dragit på mig ett långt och mysigt nattlinne och poppat popcorn. Jag har även slagit läger under täcket i sängen och ska se nått avsnitt av en serie (Grey´s ofc.). Jag kan inte minnas när jag senast gjorde något sådant. Visst har det hänt nån gång i Vasa, men inte i Åvist. Verkligen på tiden att göra något nostalgiskt (här överdriver jag, hände inte ofta förr heller) när jag ändå har pojkvänsfritt ikväll ;)
 
Checka in sillisarna alltså ;) mogentjejhärhej
Allmänt, vardag | |
Upp