De fabulösa tutorerna

Hej på er!
Nu börjar det vara en tid sedan ni hörde något av mig. Sanningen är att jag haft mycket att göra den senaste tiden. Lite bilder och sånt från Palma kommer under höstens gång (JA, det är höst nu, svinkallt och mörkt). 
 
Jag är gulistutor iår och denna vecka har all min tid gått åt att hjälpa dem och hitta på en massa skoj. Jag har även hjälpt min nya kämppis en del eftersom hon flyttat till Finland från Sverige. Bra val tycker såklart jag ;) Av den tid vi hidtills umgåtts så tycker jag det går hur bra som helst! Min egna skola börjar på tisdag. Helt confused i och med att mycket med kurser, kursnamn och struktur har ändrat och vi ligger liksom lite mitt i det hela. Men det ska nog ordna sig bara skolan börjar. 
 
Heidi, Paulina och Jonatan
 
Eftersom latheten tog tag i mig den här tiden på dygnet skickade jag bilderna till min fb, vilket i sin tur förklarar den horribla kvaliteten på bilderna. Så ursäkta mig, detta ska inte hända igen. Men visst ser vi glada ut? Inte världens normalaste kanske, men vi är ju också tutorer för speciallärare och mottot är att man ska få vara som man är. 
Allmänt | |
Upp