1+19 år på några dagar

I lördags hade jag och Edward ettårsdag. Kan ni förstå hur lycklig jag är som fått tillbringa ett helt år med den finaste människan i hela världen? Älskar honom mer än något annat! 
I söndags firade vi då mest att jag levt i 18 och 364 dagar. Men vår ettårsdag. 
Idag är det Dagen med stort D. Jag fyller 19 år! Egentligen är det ingen big deal. Behöver inte bli mycket gamlare. 18 känns ännu litet och oskyldigt men 19 låter för vuxet. Nå, jag vänjer mig. Det gråa håret har inte visat sig för mycket ännu iallafall, men det kommer väl det också. 
 
I brist på motivation och energi att hålla mig vaken mycket längre så visar jag de senaste instagram bilderna. Min personliga favorit är den längst ner. Den förklarar min känsla fullständigt den dag jag var 18 år och 364 dagar!
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Länge sedan jag tittat in.... Sorry... Fina bilder!

Svar: Tack :)
Paulina Grön

Upp