En ynklig vecka kvar...

Har avverkat 3 veckor praktik på Östensö skola, endast en återstår. Jag har en sak att säga: jag vill inte sluta! Jag vet vad jag vill göra och därför vill jag stanna. Måste säga att deras speciallärare är fantastisk och hon lärde mig en massa knep under de lektioner jag har fått vara med henne. Jag har med andra ord trivits jättebra! 
 
Nu kallar jobbet, igår kväll hade jag ledigt efter praktiken men onsdag och torsdag kväll jobbade jag. Idag ska jag dock till ett annat ställe och jobba. Ja, jag trivs med att jobba också...
 
 
Min far har kidnappat min andra hälft, eller är det tvärt om? De är till Tuuri på huutokauppa... Så jag kan ju lika bra förtjäna lite pengar ^^
Allmänt | |
#1 - - Mamma:

Grattis till praktikavslutningen. Bra jobbat, dotter! Mammaklem

Svar: Tack :)
Paulina Grön

#2 - - a:

vad och var är andra jobbet? :)

#3 - - a:

vad och var är andra jobbet? :)

Upp