Kär och galen

Hej!
 
Nu är det längesen sedan jag uppdaterade bloggen sist. Visst har jag några trogna besökare varje dag även om min energi att sätta på datorn och skriva ett blogginlägg är på noll. 
 
Livet rullar på. Jag har fått sommarlov och jobbar för tillfället. I maj gick jag runt och var störtsäker på att jag skulle få ett sommarlov utan inkomst. Nu jobbar jag åt pappa och vikarierar på Purmohemmet (okej min riktiga första dag imorgon). I juli har jag ännu ett till. Ska sköta fröknarnabus! Att få ihop allt fungerar ganska bra ändå. Imorgon har jag först jobb 8- 14 (längre om jag vill) och sedan hem några timmar för att sedan jobba 17-21. Fredag tar jag ledigt. Då är det ett möte och träningar som gäller. 
 
Idag var jag annars till läkaren för jag trodde att jag hade öroninflammation. Fick tid 09.20. Slapp in redan 15 över. Vid bilen var jag 20 över... Någon öroninflammation hade jag inte, men fick medicin mot täppt näsa. Jag som hade "knarkat" nässpray innan... Nåja, ska försöka få ordning på allt nu.
 
Kär och galen är jag ännu! Blir väl min tredje eller fjärde natt ensam i  min egen säng på några månader (jag har alltid sovit bäst med sällskap, redan som liten ville jag sova med mamma och pappa). Nåväl, te, bastu och körsbärsätning ska jag ännu hinna med ikväll. Eller kanske jag sparar det sista tills imorgon. 
 
 
Du som tyckte jag har blivit sliskig och äcklig på senaste tiden. Kanske du borde inse att allt inte kretsar kring utseendet. Eller så är du helt enkelt avundsjuk på att jag har världens bästa pojkvän. Dessutom försöker jag spara in på mascaran och sådant på sommaren, detsamma gäller mitt slitna hår. Så lite fön och platt-/locktång som möjligt. Och var inte anonym...Tack!
Allmänt | |
Upp