Dags att börja igen

Min charmiga kille till pojkvän sa allvarigt en dag åt mig att det är dags för mig att börja blogga igen. Egentligen har jag ingenting att säga till mitt försvar, för jag behöver det verkligen. Jag behöver få avreagera mig någonstans och för att skona E mellan varven kan jag använda bloggen.  
 
För att upplysa de som är lite efter så har ju julen och julafton susat förbi. Relativt smärtfritt och ganska mysigt var det, dock allt för mycket mat. Jag kan däremot inte förstå vart detta jullov har tagit vägen? Har ungefär en vecka kvar och jag är inte alls redo. Hade planerat att läsa flitigt och sluka psykologiböcker efter psykologi böcker. Men icke. Fyra hela sifor har blivit lästa, fyra sidor... Däremot skrev jag ett arbete idag, men det är en annan femma!
 
Inte nog med att jullovet nästan är slut, år 2013 har bara två dagar kvar! Hur snabbt har inte det här året gått då? Kommer inte att sätta upp några nyårslöften, de skulle jag ändå inte hålla (erkänn, inte du heller). Däremot tycker jag man bra kan sätta upp mål och önskningar. Jag ska träna mycket, fira ettårsdag med älskling, vara snäll och klara studenten. Visst finns det mycket man kan räkna upp och många mål man har. Men sedan ska det också vara realtistiskt. Eftersom klockan är över 11 finns det inget annat realtistiskt än att sova, pensionär som jag blivit!
 
Oj den här bilden minns jag, vi hade varit tillsammans nån ynka månad här. Som förövrigt idag har blivit nio!! Lyckligare har jag aldrig varit!
Allmänt | |
#1 - - aansoo.blogg.se:

dethär tycker jag låter som en mycket bra idé, att du ska börja blogga igen då alltså :D

Svar: Ja... ska försöka nu då, även om det inte går så bra ;) kram!
Paulina Grön

#2 - - Anonym:

Nice!

Svar: :)
Paulina Grön

Upp