När andra firar WBN

Hej på er!
 
Idag har varit en riktigt lugn stressdag. Ja, en dag med devis mycket stress hit och dit. Jag hade sovmorgon iallafall! Började först 10, ja tro det eller ej men det är sovmorgon för mig den här hösten verkar det som. Vi hade gymnastik och orientering, på andra sidan stan förstås. 25 minuter på mig hade jag att ta mig hem på cykel, duscha, äta och ta mig till skolan innan nästa lektion började. Mat hann jag inte få i mig, men smart som jag var hade jag gjort en matlåda som fick 9/10 poäng! Sen blev nästa föreläsning plötsligt inhiberad och jag hade plötsligt en timme över. Så jag hann träffa Isa och äta en panini innan kvällskursen började. 
 
Att hålla koncentrationen i 4h med 10 min paus mellan är svårt. Och speciellt svårt för mig. Nå, jag vet iallafall att jag ska producera 20 sidor text inom den närmsta månaden, typ. Tömd på hjärnceller gick jag hem och satte mig i soffan för att läsa en artikel till en annan kurs. 
 
Förstår ni hur rolig dag jag haft medans andra hoppat runt i Vasa, druckit shots/eller limsa och samlat stämplar? (Wasa by night) Till mitt försvar kan jag säga att jag har ätit popcorn. Som var riktigt bra!
Är det någon annan som gjort skolarbeten ikväll istället för att gå på WBN?
 
Höstmys 2014
Allmänt | |
Upp