Prinsbröllop

Alltså hur fint var inte gårdagens prinsbröllop? Jag blev riktigt sugen på att gifta mig när jag såg på vigseln. Och vilket avslut! Jag är den som inte alltid tycker man måste vara så traditionell. Och gospelsången när de nyvigda gick ut va så fin och fylld av glädje. Vad tyckte ni om vigseln och hela tillställningen? 


Den här bilden är hovets officiella. De är bara såå fina. Och klänningen då! Ida Sjöstedt skulle gärna få designa min klänning i framtiden.


Alltså, jag kan inte sluta skratta åt den här bilden. Jag skulle snapchatta det fina brudparet och plötsligt hade jag fångat kungaparet på bild. Kungens min och pose är oslagbar!


Här är en till miss. Jag skickade flera bilder åt Pamela och skulle förklara att det nästan är som om hon skulle vara på plats efter alla bilder jag skickat. Insåg efter en stund att man kan tolka bilden på flera sätt. Nog är hon gammal, men än ser jag nog skillnad 😉 
| |
Upp