Senaste på snapchat

Det var en kväll för nån dag sen... Den kvällen var det roligare för E att söka efter bilar än att mysa med mig. Undrar varför, jag är ju liksom cärldens snällaste människa när jag har mens! Typ.

Mor och far kom hem från Sverige och hade med sig lite godsaker hem. Provade persika mango smaken (celsius) när jag hade nattskifte. Helt god!

Jag sov aldrig i solen. Hann ligga där i 5 minuter så försvann den...

Resultatet av att ha haft en fläta i över ett dygn. Paulina the sheep... Världens möjliga färger skiftar mitt hår i också!

Eftersom det inte var mycket sol ute idag och jag har lepo dag från träningen så bänkade jag mig i soffan och ett.. Eller två... Avsnitt Pretty Little Liars iväntan på bättre tider.

Det var de senaste dagarna på min snapchatshistoria. Dock inte allt... Har en ovana att snappa lite för mycket mellan varven. #tjejmedförmycketfritidhärhej 

| |
Upp