Lägenhetsjakt

Mamma: Du kan ju fråga av polisen om du får hyra en cell!
Jag: Ja, eller så kan jag göra ett minibrott varje dag och sova i "butka"...

Och lägenhetsjakten har bara börjat...

Är det någon som råkar sitta och trycka på en lägenhet i Vasa centrum inte för långt från peffan kan de ju gärna skicka en brevduva eller kontakta mig på Facebook. Lägenheten får vara en rymlig enrummare med kök eller en inte alltför stor tvårummare med kök. Köket ska helst inte vara för sliskigt eftersom jag vill kunna trivas utan att behöva spy ( inga mintgröna/spygröna skåpdörrar tack!). Det samma gäller wc:n. Tack på förhand (förstår att ni är många uthyrare där ute som har svårt att få lägenheter uthyrda, jag är dock villig att hitta mig ett litet kryp in)!




Btw, igår kände jag för att ta en selfie. Och nu känner jag för att sova. Eller så inte.
Allmänt | |
Upp