Det är inte tid att andas, inte ännu

Okej, det här med att jag skulle börja blogga regelbundet igen gick ju helt åt pipsvängen. Men det är så det måste vara. Min vardag präglas av skola, studier, träning och telefonsamtal med min älskade. Det är så det är och så det kommer att fortsätta några dagar framöver.
Efter att studenten är skriven kan jag andas ut igen. Nu lever jag i en bubbla. Det finns tillräckligt med syre till att överleva, men inte mycket mer. 
 
Efter två månader kan jag börja andas frisk luft igen.
 
 
För att visa den färskaste bilden... I söndags (igår) kunde jag lämna gubbarna för några timmar, en intervju skulle göras och färdigställas! (Den där klumppen på soffan är min snälla bror, ingen devil.)
Ni kan även skåda min färgglada filt jag gjorde i höstas av restgarn. Mysig och varm!
Allmänt | |
Upp