Det är mycket nu

Har idag stressläst en roman eftersom en romananalys ska vara inlämnad imorgon. Nu är som tur analysen klar och jag har påbörjat min finska bokrecension. Imorgon och på onsdag har får vi sluta klockan 12. Känns så himla skönt eftersom vi annars hade gått till halv 5 och halv 3. Har ända sedan skolan slutat suttit med skolarbeten så någon träning har jag inte hunnit med idag. Tyvärr. Men imorgon kör jag pånytt! Då borde jag ju ha lite tid över iallafall.
 
Min baslåda är även kopplad och utan han som står mig kär (filosofiskt inslag) hade detta varit omöjligt. Så otroligt tacksam! Brorsan hjälpte också till, vilket kanske var bra för jag tappade humöret helt och blev trött. Men annars gick det väl ganska smärt fritt. Eller?
 
I övrigt så händer det så mycket i mitt liv nu att jag knappt hinner andas. Utan min to do- list hade jag nog varit död nu. Så tacka vet jag den! Ska förresten visa mitt sängöverkast som jag håller på att virka, men det får ni se när det är klart. Det är på slutrakan iallafall!
 
Ihoptryckt gris och garage nisse här hej!
Allmänt | |
#1 - - ann-sofie:

aw va ni e söt ilag :D

Svar: hihi tack! ^^
Paulina Grön

Upp