dagarna dom går och går

Sommarlov. Praktik. Sol. Glädje. Bikini. Sola. Pojkvän. Åvist. Kållby. Audi. Mercedes. Krogen. Fast 6. Solnedgång.  Bastu. Ledsamhet. Dumle. 
 
Så kan jag sammanfatta de senaste dagarna. Har flyttat hem från Vasa och i lördags körde jag, eddi och mamma iväg till min avslutning. Avslutade kvällen i Markby och cruisade runt i lilla Jeppis. Älskling fick körkort i fredags (samma dag som han fyllde) så jag har knappt fått köra på hela helgen. Kom till kållby i torsdags och imorse (måndag) rörde den på sig. Fast roligt är det att sitta på också! 
 
Min extra frass när den andra är i skolan :)
Allmänt | |
#1 - - anonym:

Du har ju blivit SÅ slaffsig sen du började fria med Eddi? Förr var du så himla snygg och fixad hela tiden!!

Svar: Ursäkta men det är väl kanske min sak och inte något du behöver bry dig om. Men eftersom du som Terjärvbo tydligen vet allt redan så behöver jag väl inte svara. Men tack om du tycker att jag en gång varit snygg.
Paulina Grön

Upp