Äldre inlägg

 
För dej som ville jag skulle skaffa mig en såndär "äldre inlägg" knapp så kan jag säga att jag har försökt. Flera timmar ikväll! Tydligen så fungerar det inte på blogg.se? Är det någon av er är ute som har mer info om det? Är detta ännu ett av blogg.se svagheter?
Läste att blogg.se också har spärrat funktionen så man inte ens kan göra egna koder. Lite surt minsann för jag har alltid tänkt det som en praktisk sak.
Minns ännu när man kunde ha "Äldre inlägg" knapp men det böt väl där 2010, åtminstone enligt dem som sägs "veta".
 
Hoppas allt jag läst bara är struntprat och det verkligen fungerar. Skulle vara väldigt tacksam om ni vet hur man gör isåfall. Ni kan ju ägen hojta till om ni hört samma sak eller nått liknande :)
 
Tillsvidare får ni iallafall läsa månadsvist!
Allmänt | |
#1 - - ann-sofie:

har själv försöka si förr ifall man sko få ibruk en sånde knapp, men så läst jag nånstans att int e funkar till blogg.se, vilket e ganska så surt :/

Svar: Joo läst samma själv :/ Verkligen surt!
Paulina Grön

#2 - - Hanna:

Den går att få in under kategorier, men inte på startsidan :/

Svar: Försökte med det också igår men tydligen gjorde jag något fel :/
Paulina Grön

Upp