Isa

Av någon anledning har Isa tjatat på mig att göra ett blogginlägg om/tillägnat henne. Nu just har jag inte mer att skylla på än av jag borde packa, städa och sådant...
 
Isa då. Vem är hon? Jo den mest irriterande, dummaste och egoistiska människa på denna jord!
Nu förstår nog ni som har nått vettigt mellan öronen att det är precis tvärtemot! Och ja, jag håller med er!
Jag skulle kunna sitta här och rada upp en hel ramsa om hur bra hon är, men tyvärr har jag inte hela dagen på mig. Så jag ska låta några fantastiska bilder pryda detta inlägg.
 
Ser ni skillnad på oss? Nä. Det gjorde jag knapt heller inann jag såg på kläderna!
 
Att ha julshow tär minsan på krafterna och koncentrationen försvinner efter en stund
 
Denna är bara här för att Isa inte sir drogad ut (som vissa andra)
 
Pizza time med tjejerna vid bästa pizzerian i Vasa! Illyrian´s
 
Isa äter mina pommes (franska heter det hos oss)
 
charmtroll!
 
puss ♥
Allmänt, Fotografering | |
#1 - - isafisa:

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHA

Svar: Har e haka upp se? :D
Paulina Grön

Upp