Första skoldagen

Skolan har åter börjat och jag kan kalla mig abiturient. Igår flyttade jag till Vasa och fick även nya sambosar för året. Lägenheter är väl helt okej, iallafall gillar jag mitt rum. Nu börjar pluggandet på allvar eftersom de fösta skrivningarna är om mindre än en månad. 
 
Som underhållning kan jag visa de senaste instagram bilderna!
 
 
I juli hade jag som arbete att ta hand om fröknarnabus sålänge pappa R var i jobb. Här gosar Nattan med grannens kattunge.
 
 
Jag och älskling var på Toto konsert i Jakobstad i början av juli.
 
 
Lång länk med hunden Rufus i juli. Han älskar att simma!
 
 
Jo men hej! Här sitter jag på en sten i den sista sommarvärmen. Min Stig Helmer frisyr bjuder jag på!
 
 
Poolpartyt som varade i nästan tolv timmar, vi njöt i solen minsann!
 
 
Denhär sista bilden är en dagsfärsk bild av min vän Lolli som .. kanske är glad över att skolan börjat? 
 
 
 
 
Allmänt, Skola, instagram | |
#1 - - Anonym:

Sötnosar!

Svar: hihi :)
Paulina Grön

Upp