sexbomb

Gårdagen bestod av finskaläsning. Just kidding! Hanna hade fyndat nya spelkort på loppis (som ni kan se på bilden nedan). Och att sitta och ordna korten i olika kategorier var roligare. Kaffe var också ganska roligt. Varför har jag börjat dricka det? Nästan svart dessutom....
 
Har under någon konstig anledning började jag i måndags blöda näsblod och när jag sprang till wc:n hade jag ingen aning om dörren var öppen eller inte eftersom allt var svart. Hann tänka "nej nu far det" men så han jag sätta mig ner innan jag svimmat. Igår kväll menade jag svimma igen och var nära att falla över ett batteri. Och imorse steg jag upp lite väl snabbt. Länge sedan min kropp tyckt att den ska bråka med mig. Flera år sedan faktiskt.
 
De försöker ju iallafall koncentrerar sig på finskan (ida försöker). Men det gick inte så bra.
 
---------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det så att det finns tre alternativ:
1. Jag fortsätter blogga som vanligt. Lite nu som då när jag har något att säga
2. Jag tar bort att det länkar till fb, börjar skriva mer personligt, vad jag tycker och tänker, har mer bilder osv.
3. Jag börjar ge mer träningstips, bilder och sådant.
 
Just nu känns det som om jag skulle ha mest lust med 2an. Eller fortsätta som jag gör. Eller kanske en blanding mellan 1an och 2an. Vill bara få tillbaka min inspiration. Nu helst.
Så snälla, hjälp mig!
Allmänt | |
#1 - - Bettsi:

2 ;)

Svar: tack för din åsikt, får se vad de blir :)
Paulina Grön

#2 - - isa:

2 :)

Svar: :))
Paulina Grön

#3 - - Nicolina:

tvåå :)

Svar: :D
Paulina Grön

#4 - - Lolli:

2, lätt! :)

Svar: Så blev e å! :)
Paulina Grön

Upp