Ser ut som en glittrande julgransboll

Idag när jag och N skulle än en gång sätta på tv:n och försöka lära oss spela kazo så kom vi på andra tankar. Det slutade med att vi båda såg ut som glittrande julgransbollar. Så går det när man borde göra vettigare saker. Fast folk gick runt och sa att vi var fina, dock vet man ju inte hur mycket sanning det låg bakom men...  Nästa gång ska vi göra håret vitt! ( just kidding)
 
För ovanlighetens skull satte jag en minut extra på håret idag och slängde upp det i en hårboll. Verkligen dålig på att fixa mitt når nuförtiden. Dock är det nog bara glad över att inte förstöras av plattänger och saker. 
 
 
Eftersom dethär är ett tidsinställt inlägg så är jag eller har varit med Mimmi. Jag ska dra med henne till Illyrian´s så hon får äta god pizza och sedan ska vi gå på stan. Ska tvinga M att ta en del av min panik och så ska vi också försöka hitta en ny, fin, varm och inte allt för dyr vinterjacka åt mig. Snacka om omöjligt... 
Som en glittrande julgransboll kommer jag dessutom gå. Vad ska inte denna stad få skåda under min studieperiod här?
Allmänt, Skola | |
Upp