En söndag som denna

Vaknade denna ljuva söndag med att det var plus grader ute. Drog på mig kläderna och med detsamma drog jag mig ut och skottade av ett 50cm snötäcke från terassen. Som tur täcker ett tak 1/3 för annars hade det tagit en evighet! Men jag såg det som dagens träning. Fy skäms Paulina. 
 
Sedan gick jag in, såg någon film med mamma (hundmetoden). Helt bra för att vara svensk. 
Mitt hår har jag även ett stort problem med eftersom det är så kort. Försökte att locka det i hopp om att inte ha afro frilla sedan då. Och nehej riktigt så illa var det inte. Men som en urgammal, trasig och sliten golvmopp blev det istället. Hamnar säkert att platta det imorgon istället. (Senare problem)
 
När kvällen kom så kom även Robert och fröknarna bus hit. Vi åt mat. Jag åt alldeles för mycket. FÖR mycket. Mådde så dåligt att jag inte kunde röra mig på en timme efteråt. Men sedan tog jag mig i kragen och gick ut för att bygga snöborg med barnen. Allt avslutades med glass och fruktsallad som efterrätt. 
 
Ikväll har jag bara suttit och chattat samt lyssnat på fifty shades of Grey. Det är slut nu. Har de två sista ljudböckerna på engelska kvar. Men innan det ska jag försöka läsa en annan bok på engelska. Hey schoolwork...
 
golvmoppsmode- on!
 
Imorgon är det nyårsafton. Och det ska firas minsann. 2013 ska ju bli bäst!
Allmänt, vardag | |
Upp