Från det ena till det andra

Hej!
Hemma från kanothajken men ska snart iväg till Nådendal/Åbo. Imorgon är det vattenfallcup final i Ndal och jag ska hoppa längd. Har inte hoppat på 4 år så det får gå som det går. Men jag är ju med iallafall. 
Hajken var riktigt kul och vi paddlade väl sammanlagt strax under 10 km. Hinner inte visa bilderna jag fotade just nu idag men på söndag borde jag ha mer tid. 
 
När vi kom hem där kvart över 12 så fick vi mat i skolan och sedan drog jag och Niclas iväg till Lidl. Köpte lite nödvändigheter inför bussresan ner och sånt. 
 
 
Förresten! Vet ni hur hemskt det skulle vara att leva utan vatten på heltid? Vi har bort vårt vatten nu idag mellan 08-18. Det är ju helt hemskt. Jag kunde inte ens koka makaroner, inte ens duscha eller tvätta händerna! Ja inte ens använda toaletten... Tur det finns andra man kan våldgästa i sådana situationer!
Allmänt | |
Upp